Kariera

Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Sprawdź, kogo aktualnie poszukujemy

W Centrum Obsługi Biznesu wyznajemy zasadę „Praca bez uprzedzeń”- nie ma znaczenia dla nas Twój wiek, płeć, plany powiększenia rodziny, kolor włosów i styl ubioru. Nie oczekujemy od Ciebie wieloletniego doświadczenia, czy odpowiedniego wykształcenia. Liczy się zaangażowanie i to, że po prostu chcesz pracować.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę plus premię, a także system wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń, ubezpieczenie firmowe, darmowe lekcje angielskiego, prywatną opiekę medyczną, karnet na siłownie oraz liczne firmowe konkursy, a także pokój rozrywki i relaksu.

Sprawdź, mamy nadzieję, że spodoba Ci się u nas :) Zapraszamy Cię również na naszą stronę na Facebooku, możesz tam zobaczyc, jak się u nas żyje :)

Poniżej przedstawiamy standardowy tryb aplikowania, masz również możliwość aplikowania on-line poprzez specjalny formularz rekrutacji WELL DONE

Aktualnie poszukujemy

Konsultantów telefonicznych – bez doświadczenia!
Aplikuj c
Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej Orange
Aplikuj c

Standardy rekrutacji

Poznaj nasz zespół

Poznaj zespół naszych najlepszych specjalistów. To oni wspierają Cię swoim doświadczeniem.

Weronika Bocian

Konsultant Telesprzedaży

Jak wygląda Twoja praca w COB?

W: Od maja 2008 r. pracuje w Centrum Obsługi Biznesu sprzedając produkty sieci telefonii komórkowej klientom biznesowym.

Telesprzedaż uważa się za najtrudniejszy obszar pracy w call center. Czy tak jest rzeczywiście?

W: To nie jest łatwa praca, natomiast telesprzedaży można się nauczyć, wymaga to chęci i motywacji. Jest to tak samo forma handlu niezależnie od tego czy z klientem mamy kontakt twarzą w twarz czy przez telefon. Doświadczenie nabywa się z czasem, a wszystkiego uczy się na szkoleniach i podczas rozmów telefonicznych. Przedsiębiorcy tel w opinii telemarketerów są trudniejszym klientem niż inni odbiorcy towaru, gdyż rzadziej odbierają telefon, kończą rozmowę zasłaniając się brakiem czasu lub po prostu rzucają słuchawką. Dlatego w takich przypadkach należy zrozumieć, że odmowa to naturalna reakcja klienta na coś nowego i przyzwyczaić się do takich sytuacji. Powszechnie wiadomo, że klienci podczas rozmowy niczym już nie są Nas w stanie zaskoczyć ;) Na pewno nowa osoba, która wdraża się dopiero w przedsprzedaż musi przetrwać ten tzw. pierwszy etap, potem będzie już łatwiej.Nauka technik sprzedaży, odpowiedni ton głosu i wiedza na temat produktu wiele dają w tego typu pracy, natomiast cechy charakteru konsultanta telefonicznego są również ważne, gdyż osoba, która chce związać się z tą pracą powinna być odporna na stres, wyłączając swoje wewnętrzne emocje.

Podobno w  realizacji projektów masz wyżej ustawione cele niż inni konsultanci?

W: Coś w tym jest, że od osoby z takim stażem wymaga się więcej zgodnie z jej doświadczeniem i umiejętnościami natomiast również sama sobie cele stawiam wyżej, aby móc realizować, co miesiąc jak najlepsze wyniki sprzedażowe, ulepszać swoją pracę i być zadowolona coraz bardziej z tego, co robię.

Co Ciebie motywuje do osiągania takich wyników?

W: W tej pracy pracuję przede wszystkim po to, żeby coś przeżyć zobaczyć (jak Moje wyjazdy Kenia, Cypr, Słowenia, Portugalia) to mnie bardzo motywowało, poza tym coraz lepsze wyniki motywują do dalszej lepszej bardziej intensywnej pracy. W związku z tym rośnie pewności siebie, dlatego warto dać sobie szansę w tej pracy i nie zniechęcać się niepowodzeniami. Dla mnie najlepszą motywacją jestem ja sama, a że lubię to, co robię tym bardziej napędza mnie to do tego, żeby robić to coraz lepiej i nabywać nowe doświadczenie, które z miesiąca na miesiąc się zwiększa.

Marta Filipowska

Asystentka Zarządu

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z COB?

M: Kiedy rozpoczynałam pracę w COB, zakładałam, że spędzę tu maksymalnie 3 miesiące, a minęły już 4 lata ;). Początki były ciężkie, wcześniejsza praca wymagała ode mnie mobilności i kreatywności, a tu 8 godzin uzupełniania raportów i opisywania bazy . Do domu wracałam zmęczona jak górnik po szychcie, ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Z biegiem czasu moje obowiązki zaczęły się zmieniać, otrzymywałam coraz bardziej ambitne zadania, w których mogłam się spełnić. W pracy ważny jest dla mnie kontakt z ludźmi, a tu go nie brakowało, do tego pracują tu fantastyczne osoby, z którymi nigdy nie jest nudno. Dziś moja praca różni się diametralnie od tej, od której zaczynałam i z tego jestem dumna.

Co należy do Twoich obowiązków?

M: - raportowanie wyników sprzedaży
– certyfikacja i podział bazy na rynku B2B
– załatwianie spraw bieżących dotyczących organizacji Firmy
– organizacja spotkań, imprez firmowych
– zakup potrzebnych materiałów

Jak wygląda COB z Twojej perspektywy?

M: Podczas mojej pracy w COB zauważyłam wiele zmian, które zostały wprowadzone w życie firmy. Dzięki zmianie siedziby, z ciasnej kamienicy do nowoczesnego, charakterystycznego budynku podniósł się prestiż COB i wygoda naszej pracy, ale zmiany to nie tylko miejsce, to przede wszystkim ludzie. Przez „zdrowe” podejście do pracy naszych przełożonych panuje tu dobra atmosfera. Pojawiły się projekty, z których możemy wszyscy korzystać (ubezpieczenie na życie, korzystne warunki korzystania z klubu fitness, nauka j. angielskiego), sama chodzę na lekcje angielskiego i skorzystałam z dodatkowego ubezpieczenia. Cieszę się również z pojawiających się coraz częściej akcji charytatywnych, lubię bezinteresownie pomagać. Widzę chęć oraz możliwości dalszego rozwoju Firmy, w których mam nadzieję uczestniczyć ;)